ستايلات للمحجبات مناسبة للجامعة

ريهام محمود
ريهام محمود
2180

لبس الجامعة اهم حاجة بنحب تكون موجودة فيه وبنركز عليها هي الراحة ، لكن ده اكيد ميمنعش ان اللبس يكون انيق وشيك بالاضافة انه مريح وعملي ، وبما اننا خلاص داخلين على موسم بداية الدراسة والجامعة ، النهاردة هنشوف مع بعض مجموعة ستايلات للمحجبات مناسبة للجامعة.

ستايلات للمحجبات مناسبة للجامعة:

قبل بداية الجامعة بوقت كافي ابدأي شوفي دولابك واللي انتي محتاجاه ، وضيفي له ستايلات تجمع بين اللوك الانيق والهادي والمريح والرياضي في نفس الوقت ، خلي عندك في دولابك ستايلات مختلفة من البنطلون الجينز ، اللي تقدري تنسقي عليهم من فوق قطع مختلفة ومريحة ، بالاضافة للجاكيت الجينز ، والكارديجان الخفيف.

استفيدي من كل ستايلات البنطلون الجينز سواء السكيني, الستريت, البوي فريند ، ونسقي عليه من فوق تيشرت مع جاكيت جينز, تيشرت مع بليزر, شيميز مفتوح مع اندر شيرت, بلوزة.

التنويع ميبقاش بس في التصاميم ولكن كمان في الالوان ، ممكن تعتمدي على الجينز الابيض مع الازرق.

لو انتي بتفضلي لبس الجيبات ، تقدري تنسقي الجيبة مع جاكيت جينز قصير وتيشرت مطبوع ، تقدري كمان تعتمدي على الفستان المقلم او بنقشة هادية.

عشان تكملي اللوك المريح بتاعك ، اعتمدي على الاحذية الرياضية بكل ستايلاتها سواء السنيكرز, الحذاء الرياضي الكلاسيك, او التشانكي ، ولطلة انثوية ممكن تعتمدي على الاحذية الفلات.

تعالوا نشوف مع بعض افكار ستايلات بالصور:

مقالات متعلقه

نصايح للوك شتوي كاجوال وانيق بالحجاب

نصايح للوك شتوي كاجوال وانيق بالحجاب

افكار ستايلات للمحجبات تستوحي منها اللوك بتاعك في الصيف

افكار ستايلات للمحجبات تستوحي منها اللوك بتاعك في الصيف

افكار ستايلات للمحجبات مناسبة للجامعة

افكار ستايلات للمحجبات مناسبة للجامعة