موضة المحجبات للشتاء في 2020 بالـ Candy colors

ريهام محمود
ريهام محمود
1612

تنسيق الالوان الفاتحة مع الالوان الباستيل فكرة مميزة ومختلفة تدخلي بيها الالوان المبهجة للوك بتاعك في الشتا, والنهاردة من خلال موضوعنا هنشوف مع بعض موضة المحجبات للشتاء بالـ Candy colors وازاي تنسقيها مع بعض وتطلعي بلوك حلو ومختلف.

احنا اتعودنا دايما في الشتا على الالوان الغامقة او الالوان الدافية, لكن جيه الوقت ان احنا نطلع من النمط التقليدي دي ونغير في اللوك بتاعنا ونعمل ستايل مختلف.

الالوان الفاتحة والباستيل من الالوان اللي بتدي بهجة للوك, عشان كده بننصح كل بنات حوا انهم يحاولوا يجربوا الوان جديدة الموسم ده, ويجددوا الدولاب الشتوي بتاعهم بلوك مختلف.

ومن القطع التريندي جدا للموسم ده هو ال Rainbow كارديجان الطويل, اللي بيكون داخل فيه مجموعة الوان فاتحة ومبهجة زي الوان قوس القزح, وتقدري تنسقيه بطريقة بسيطة على تيشرت وبوي فريند جينز, او مع Cropped جينز واسع, او ممكن تلبسيه مع ليجينج وتنسقي معاه انكل بوت.

كمان من الالوان الموضة جدا للموسم ده للسويتر هو اللون الارجواني او البنفسجي بدرجاته الغامقة والفاتحة, وتقدري تنسقيه مع جينز وسنيكرز للوك كاجوال بسيط.

كل درجات البينك كمان من الالوان التريندي لموسم الشتا, تقدري تلبسي فستان صوف بينك, او شيميز بينك مع جينز, او سويتر بينك Oversized.

تعالوا نشوف مع بعض بالصور موضة المحجبات للشتاء بالـ Candy colors:

مقالات متعلقه

موضة الفستان المضلع لموسم الشتا

موضة الفستان المضلع لموسم الشتا

افضل تنسيقات الوان لدولابك في الشتا

افضل تنسيقات الوان لدولابك في الشتا

ستايلات كاجوال تريندي لموسم الشتا

ستايلات كاجوال تريندي لموسم الشتا