كوليكشن فساتين الأفراح 2019 من المصممة TINA VALERDI

آية حسان
آية حسان
1265

لو فرحك خلاص قرب وبتدوري على فستان يطلعك بشكل شيك وإليجانت ليوم العمر، في المقال ده بنات حوا هتقدملك أكتر من 20 صورة لفساتين بقصات وستايلات مختلفة من كوليكشن مصممة الأزياء العالمية Tina Valerdi، هتلاقي فيها فساتين بخطوط ناعمة وعصرية وفي نفس الوقت كلها فخامة وتفاصيل جديدة تناسب موضة 2019، خلينا نشوف الصور مع بعض.. 

كوليكشن فساتين الأفراح 2019 من المصممة TINA VALERDI 

اللي بيميز تصاميم Tina Valerdi هي نعومة التصاميم و التفاصيل الكتيرة و الدقيقة واي فستان رغم بساطته بيكون له شكل شيك وفخم جدا يخليكي تحسي انك أميرة، سواء كانت الفساتين من خامة  التُل المنقوش بالورود واللي بيعتبر موضة السنة دي أو الفساتين بديل طويل، او حتى القساتين من موضة الكتف المفتوح، يعنى مهما كان ذوقك وستايلك هتلاقي فى المجموعة دي فستان يعجبك 

1- Blush Bridal Dresses :

 فساتين بستايل A-line كلاسيكي معظهم من الأبيض الباهت  أو لون الـ nude white  بصدر شفاف و جيبونة بنفشة بسيطة من التُل. 

2- Beach Wedding Dresses : 

فساتين مناسبة أكتر لو كان فرحك بالنهار أو على البحر، بقصة صدر مميزة و ديل ملموم بيشبه ديل السمكة بس على واسع شوية، معظم الفساتين من الستايل ده بتدخل فيها خامة الجبير او الـ lace مع صدر على شكل فتحة V neck line. 

3- Romantic wedding dresses :  

فستان بأكمام طويلة واسعة و اللي بتعتبر مختلفة شوية عن اللي احنا متعودين عليه، بلمسة تشبه الستايل الفرنسي ، مناسبين جدا لو كنتي من العرايس اللي بتحب تجرب الحاجات الجديدة و مابتخافش من التجربة والتألق. 

4- Chic Lace :

فستان بأكمام و ديل طوله من متوسط لطويل بنقشات 3D مجسمة، من اللون العاجي أو الـ Ivory white على شكل A line تبينك أطول وأرفع. 

5- Modern Tina Valerdi dresses : 

فساتين شكلها رومانسي جدا مع نفشات من متوسطة لكبيرة ومنها بأكمام طويلة وواسعة على شكل جرس و ده معناه انه موضة الكم الواسع في فساتين الأفراح هتبقى موجودة بقوة في موضة فساتين أفراح 2019 ، مع تطريز من الجبير و النقشات المجسمة. 

شوفي معانا كمان 30 صورة فساتين افراح من الجبير هتقعى فى حبهم اول ما تشوفيهم !

مقالات متعلقه

ازاي تجددي ستايلك في 2023 ، اعرفي القطع التريندي للسنة دي

ازاي تجددي ستايلك في 2023 ، اعرفي القطع التريندي للسنة دي

نصايح وأفكار ازاى يبقى لبسك على الموضة وتريندي من غير ما تصرفى فلوس كتير

نصايح وأفكار ازاى يبقى لبسك على الموضة وتريندي من غير ما تصرفى فلوس كتير

4 ستايلات من موضة الشنطة و الشوز في خريف 2019  لازم يكونوا في دولابك

4 ستايلات من موضة الشنطة و الشوز في خريف 2019 لازم يكونوا في دولابك