المطربين فى مسلسلات رمضان

يسرا خالد
يسرا خالد
1107

سباق جديد بدأ السنة دي بين المطربين إلي قرروا ينافسوا الممثلين في سباق المسلسلات وإبتعدو عن الأغاني في الفترة دي . إللي فاز بالمركز الأول كانت المطربة شيرين عبد الوهاب إلي بتقدم فكرة  جديدة  محدش عملها قبل كده وهي قصة حياتها الخاصة فى مسلسل طريقي وبيشركها طريقها فى الفكرة الجريئة دي الفنان محمود الجندي والفنانة سوسن بدر والمسلسل من تأليف تامر حبيب.

sheren
sheren

تاني فنانة تدخل السبق ده بس مش لأول مرة هي هيفاء وهبي وبتقدم مسلسل جديد اسمه مريم بتقوم فيه بدور شخصيتين توأم هيفاء قدمت كذا مسلسل وفيلم نجح قبل كدة و اثبتت قدرتها فى التمثيل بيشاركها البطولة السنة دي الفنان خالد النبوي.

haifa
haifa

nicole
nicole
المركز التالت كان من نصيب نيكول سابا الفنانة اللبنانية الجميلة إللي اقتحمت الدراما المصرية من زمان وقبل هيفاء كمان السنة دي بتقدم  أكثر من مسلسل وأولهم وأهمهم ألف ليلة و ليلة مع أميركرارة ومسلسل قسمتي ونصيبي مع هاني سلامة إللي قدم أعمال فنية مع نيكول قبل كدة أخر مسلسل هو مولانا العاشق مع مصطفى شعبان ونيكول تعتبر الفنانة الوحيدة اللى بتمثل فى 3 مسلسلات فى وقت واحد فى رمضان.

 مي كساب ابتعدت عن عش الزوجية الجديد شوية ورجعت السنة  دي بمسلسل كان من أسباب شهرتها  كفنانة  كوميدية وهو مسلسل  تامر وشوقية لكن السنة دي اسمه تامر من غير شوقية.

mai
mai

 قرار المطربات انهم يتجهوا للتمثيل وخصوصاً فى شهر رمضان بيوضح اهتمامهم للتواجد دائماً حتى لو  مفيش أغاني ومع جنون إرتفاع أجر الممثلين فى شهر رمضان يبقى ليه منمثلش طالما مش هنغني.

مقالات متعلقه

برامج ومسلسلات راديو نجوم اف ام في رمضان 2024

برامج ومسلسلات راديو نجوم اف ام في رمضان 2024

برامج ومسلسلات الراديو 9090 في رمضان 2024

برامج ومسلسلات الراديو 9090 في رمضان 2024

قائمة مسلسلات رمضان 2023

قائمة مسلسلات رمضان 2023